Kopia av Elizabeth & James Knuckle Ring


När Elizabeth & James smycken släpptes, blev Knuckle ringen väldigt populär. Den är dock ganska dyr, 195 dollar, men nu har Chic Institution hittat en kopia! Den är väldigt lik, lite blankare dock, och kostar 45 dollar. Jag älskar ringen och skulle inte ha något emot att ha den i min smyckessamling! Fast jag skulle såklart hellre ha den äkta än kopian, den är ju helt klart snyggare. Synd att den är så dyr bara.. Vad tycker ni om ringen? Och kopian?:)
Den riktiga finns att köpa här på Bloomingdales, och kopian finns här.

Kommentarer
Postat av: Em

snygg!! :)

2009-06-22 @ 10:06:27
Postat av: DOBERWOMANN

Originalet e sjukt snygg och har en riktigt snygg matt yta + färg. Kopian får lite konstiga kanter...men funkar säkert snyggt om man inte såg att den är en kopia !

2009-06-22 @ 10:11:20
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag vet, så jävla grymma! Och yes, du hade alla rätt ;)

2009-06-22 @ 15:21:04
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Betty

Jag ÄLSKAR den här ringen! Och såna här knuckle ringar överhuvudtaget:) Alltså originalet var ju utan tvekan snyggast, då den andra ringens blanka yta gjorde att den såg lite plastig och billig ut. Men ja helt klart ett bra budget alternativ tycker jag ändå.

Jag har sett att dom har sån här typ av ring på hm, ska kolla upp det:P önskar dock att jag hade råd med den där ringen...

2009-06-23 @ 14:59:50
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: fio

Ohh jag har beställt min från Bloomingdales!!!! Jag har en nära vän i USA som fixade allt till mig!!! Allt är tack vare dig för att du la upp att den hade kommit till Bloomingdales! TACK TACK TACK!!!!

2009-06-26 @ 17:00:58
Postat av: Karin

Jävla snobbfitta. Hade den blanka varit dyrast hade du gillat den bäst din pengaslyna. Hur fan kan man ens slänga ut 450 kr på en ful ringjävel???

2010-10-24 @ 18:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0