Mary-Kate på MET Opera´s 125th Anniversary Gala





I söndags var det dags för den årliga Metropolitan Gala. Årets var den 125:e i ordningen och den ägde rum Lincoln Center´s Metropolitan Opera House i New York. Undrar vem killen MK posar med är?
Mary-Kate hade på mig en lång svart klänning med ett bälte i midjan, clutch från YSL och platåpumps också från YSL ser det ut som. Vad tycker ni om hennes look med lockigt hår och röda läppar? Jag gillar looken, men just på MK vet jag inte om den var så jättesnygg. Gillar inte den bronsfärgade ögonskuggan till. Det var inte snyggt tillsammans med blek hy och röda läppar.. Hon såg snygg ut, absolut! Men vi har sett snyggare.
Synd att inte Ashley var där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror ashley skulle bära upp den där looken bättre!

2009-03-17 @ 17:41:42
Postat av: Anonym

Håller med om att Ashley skulle bära upp det bättre, vet inte varför men det bara känns så!



Jag tycker att hon inte skulle ha SÅ mycket hår över ögat, det blir lite för mycket!

Jag älskar din blogg, hur många läsare har du per dag? Du måste inte svara om du inte vill men det skulle var kul och veta!

2009-03-17 @ 19:12:03
URL: http://inlovewhitfashion.blogspot.com
Postat av: Betty

Klänningen och hur hon har kombinerat allt var jättesnyggt! Men jag håller med om att sminkningen var sådär och håret också. Tycker hon skulle haft mittbena och flätor på sidorna kanske. Men den här looken känns mer Ashley. Men MK ville väl prova nåt nytt:) Hon hade ovanligt lite smycken också måste jag säga hehe... Men det var faktiskt alldeles lagom till den här outfiten.

2009-03-17 @ 20:16:59
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Peyton

Jag diggar det!

2009-03-19 @ 18:10:38
Postat av: Anonym

skitsnygg make, tycker jag

2009-03-22 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0