Mary-Kate på cocktail party för Tribeca Film Festival Program



Mary-Kate åkte till Los Angeles för att vara med på ett litet event igår kväll. Det var en cocktail bjudning för att fira 2009 års Tribeca Film Festival Program, och det hölls på W Hollywood i LA då. Kändisar och filmskapare som Ti West, Aaron Yoo and Desmond Harrington var några som var där. Det var ett väldigt lågmält event, men gästerna hade det trevligt. Tribeca Film Festival hålls 10-14 november i år, och biljetterna släpptes nu i mars. Festivalen har också en officiell hemsida, besök den HÄR.
Mary-Kate såg bra ut tycker jag, men jag vet inte riktigt om jag gillar färgen på kavajen/jackan.. Väskan har jag sett förut, men vet dock inte var den kommer ifrån. Prada var min första tanke, men jag är inte säker. Skorna känner ni säkert till vid det här laget, ett par Stella McCartney är det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0