Stylingtips från WWW


Who What Wear har gett lite stylingtips till hur man kan få MK´s stil. De har utgått från vad hon hade på sig HÄR.

"Skaffa ett par kilklackar i trä till din garderob
När det kommer till accessoarer, vet Mary-Kate alltid åt vilket håll vinden blåser. Om hennes senaste outfit från Women of Distinction Awards Luncheon i New York visade några tecken, så var det att kilklackar i trä kommer att bli nästa gå-och-köp-direkt stil på skor. Olsen hade på sig ett enkelt par skor från Chloe för att komplettera henens outfit, som inkluderades av en Bandage Skirt från H&M, skinnjacka från The Row och en vintage clutch. Vi hittade några stadiga par skor i samma anda som Olsen´s skoval, tex Pointter Wedges från Steve Madden, hennes egna Haley Wedge Sandals från Elizabeth & James eller Wedge Mule Pumps från Rick Owen som dock är lite dyrare."

Vad tycker ni om såna här skor?:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

inte direkt min smak.. e lite som de runda glasögonen - lite för spejsat för oss dödliga tror jag :p

2009-05-19 @ 19:02:44
Postat av: Betty

Jag är inte störtförtjust i MK's outfit där... Jag gillar kilklacksskor men hennes var inte så fina tycker jag. Rihanna och Chloé tycker jag var snyggast!

2009-05-20 @ 20:31:37
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0