Dagens Ashley look


>>Ni kanske har märkt att jag den senaste tiden inte uppdaterat lika mycket och intressant, men det är tyvärr så att jag tröttnat på den här bloggen. Den senaste tiden har jag bloggat av ren princip och inte för att jag tycker det är kul. Jag har också insett att tiden inte riktigt räcker till.
Jag har kommit in i en period där jag för tillfället så himla trött på kändisar, ytligheter och sånt. Jag kräks på att sitta och leta efter nyheter och bilder, skriva om skvaller och rykten och vad de hade på sig när och var.
Det kanske är några av de roligaste åren i livet jag har framför mig nu, och jag vill verkligen ta vara på dem. Minnas dem.
Jag har trots allt bloggat i två år nu, och det är en lång tid. Jag är otroligt tacksam till er som läser och lämnar kommentarer, kommer med tips och uppskattar bloggen. Det har kanske varit anledningen till jag fortsatt så länge som jag gjort. Det här kanske kommer lite hastigt och oväntat för er så jag tänkte att jag uppdaterar någon vecka till, för det är ju Fashion Week nu och Mary-Kate och Ashley kanske går på lite visningar? Det brukar vara lite kul att se:)
(Jag tror att ganska många av er läsare också läser Ultimate Nicole (?) och vet då kanske att hon också planerar att lägga ner sin blogg. Detta är bara ett sammanträffande, och jag lägger alltså inte ner min blogg bara för att hon gör det eller så:P)


Kommentarer
Postat av: josefin

NEEEEJ. LÄGG INTE NER DEN. NU BLEV JAG MYCKET LEDSEN ;( SNÄLLA !!

2009-09-13 @ 16:07:18
Postat av: ulrika

jag förstår dig... men grymt tråkigt om du lägger ner!! :(

2009-09-13 @ 17:23:49
URL: http://usomiulrika.blogg.se/
Postat av: Betty

Ja vi är inne på samma spår du och jag, så jag förstår helt vad du menar! Kommer du att radera blogg helt? Jag kommer nog att låta den vara kvar, så man kan kolla igenom arkiven och sånt om man vill.

Men det vore kul och snacka på msn eller så nångång, om du har tid?! för du la väl till min adress?

om du vill då alltså:) vi har ju ändå kommenterat på varandras bloggar nu i några år:P

2009-09-13 @ 19:27:27
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Elli

Förstår dig! Tycker att du ger väldigt bra skäl till att sluta, och respekterar det. Även om kläder och fashion är väldigt roligt, så är det även väldigt ytligt. Förr eller senare så vaknar man upp och inser att livet består av mer än high heels och accessoarer!



Men behåll bloggen vetja så vi kan kolla tillbaka i arkivet! Det är trots allt mycket jobb du lagt ner på den!



Tack för en fräsch, inspirerande och rolig blogg!

Lycka till IRL ;)



- Better to burn out than to fade away.

2009-09-13 @ 22:14:10
Postat av: hindu times

Næ vad tråkigt! =( Men jag førstår dig helt... Sjælv planerar jag att blogga ett tag till iaf, får se nær jag lægger ner skiten haha :P

2009-09-13 @ 23:49:00
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: FRIDAOLOFSSON

vad tråkigt:(

2009-09-14 @ 00:54:55
URL: http://ffridaffrida.blogg.se/
Postat av: matilda

Jätte tråkigt men det är ju dit beslut! Innan du lägger ner kanske du kan ta reda på vart man kan få tag på den fina ringen som MK har, den med ett lov över två fingrar?!

Tack för den här tiden, har varit inne varje dag!

2009-09-14 @ 09:06:27
URL: http://underbartliv.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vill bara säga att din blogg är super bra men förstår dig om du inte vill blogga mer, men det är ändå tråkigt för här är jag inne varje dag och kollar! :)

2009-09-14 @ 15:37:07
Postat av: Rebecca

Nej va trist! synd att du känner så mej jag förstår dej och inte ska du blogga om du inte vill :(



Du har iaf varit en jätte trevlig blogg att följa (jag har läst den nästan dagligen) och lycka till med livet i framtiden :)

kram kram

2009-09-14 @ 17:37:23
URL: http://rebbeca.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tack för en jättebra blogg! Synd att du inte tycker om det längre:( Jag skulle bli jätteglad om du fortsatte med bloggen för jag kollar på den dagligen och jag ska skulle sakna att inte titta in på den här bloggen mer! Men tack för allt du har bloggat i allafall...Mycket intressant för det står inte så mycket om mary-kate & ashley olsen längre så det var därför jag började läsa den här bloggen!Kommer att sakna det!

2009-09-14 @ 19:44:34
Postat av: Josie

Jag tycker att det är tråkigt att du ska sluta blogga, för jag har följt din blogg så länge och den är väldigt bra! :) Men om du känner att bloggen snarare är en börda än något bra så ska du självklart lägga ner den, då är det ingen vits att ha den kvar. Men ja kommer sakna dig och bloggen, buhu :( Take care, gumman!

2009-09-14 @ 23:38:06
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej snälla! Fortsätt blogga :) Din blogg är verkligen jättebra!!

Men tack iaf för det du gjort hittills :)

2009-09-15 @ 13:46:38
Postat av: lycka till

Nej :(. Tack iaf för dom här två underbara åren. Lycka till med livet!! sorgligt =(

2009-09-20 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0