Elizabeth & James Fall 2009!


Nu har Elizabeth & James hemsida uppdaterats inför hösten! Alla kampanjbilder ligger uppe (se dem i videon här ovan) och även bilder på höstens damkollektion, herrkollektion och skokollektion! Jag gillar hemsidans layout! Riktigt snygg:)
Här nedan har jag valt ut några av mina favoriter från kollektionerna:)

I damkollektionen var det mycket kavajer, lite större sådana, jackor, blusar, enaxlat och söta toppar. Mycket grått, blått och lila:) Jag gillar det! Se hela kollektionen här!

Herrkollektionen, som ju faktist är den första, tycker jag var väldigt snygg! Stickade koftor, rutiga skjortor, slappa byxor, lyvtröjor.. Ja titta själva på hela kollektionen här. Det känns väldigt avslappnat och snyggt, lite soho-style sådär:)
Jag tycker det är jättekul att Mary-Kate och Ashley valde att börja designa herrkläder också!:) Troligtvis kommer de också börja säljas på någon webshop snart. Undrar bara vilken? Tror ni vi kommer få se Elizabeth & James på några kändiskillar framöver förresten?:) Nate och Justin kommer troligtvis supporta sina flickvänner i alla fall!

Förrutom de jag skrivit om här och här, är det dessa nedan några av höstkollektionens skor! Jag gillar det andra paret, de var riktigt snygga! Det är lite samma stil som dessa! Och de svarta stövlarna med hög klack gillar jag också:) Annars vet jag inte riktigt..

Jag har redan skrivit om de flesta smycken från vårkollektionen (ingen höstkollektion har släppts och jag har inte heller hört något om det) men här är några jag inte sett tidigare! Om ni vill se vad jag har skrivit och så tidigare är det bara titta i Elizabeth & James-kategorin:)
Smyckeskollektionen är verkligen lyckad tycker jag! Riktigt snygga och stilrena smycken:)


Då det inte går att shoppa på elizabethandjames.uk, har de på hemsidan angivit shopbop som köpställe för Elizabeth & James. Här hittar ni skor, smycken och kläder!
Elizabeth & James har ju verkligen utökats nu till hösten, vilket är jättekul! Ser fram emot att se nyttfrån The Row, och även deras herrkollektion! 
Så, hur tycker ni att det ser ut nu för Fall 2009? Gillar ni kläderna/skorna/smyckena?:)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tycker att deras kollektioner blir "fulare och fulare" för varje säsong. Visserligen är de inte fula, men det blir liksom mindre snyggt för varje gång..

2009-07-31 @ 21:44:27
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Betty

Joorå det var helt okej. Det känns ju mer mainstream än t.ex. The Row så jag tror säkert att många skulle gilla dom här kläderna. Men jag måste hålla med Michaela lite där att kollektionerna har blivit lite sämre för varje säsong. Deras tidigare kläder och smyckeskollektioner har varit mycket bättre.

Men jag är riktigt nyfiken på The Row! Det är min favorit faktiskt. Jag hoppas att dom börjar göra smycken och skor för det märket också:)

2009-08-01 @ 17:44:30
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0